ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Հավերժական ներկայություն

Հավերժական ներկայություն
07.11.2024 | 15:15

Այսօր ՄԱՐԱՏ ՄԱՐԻՆՈՍՅԱՆԻ ծննդյան օրն է:

Նա ասես եկել էր ուրիշ աշխարհից և ստեղծեց մի նոր աշխարհ՝ դառնալով մեր ազգային կյանքում սկիզբ առնող նոր երևույթի հիմնադիրներից մեկը, որը պիտի կոչվեր Հեռուստատեսություն: Իսկ ինքը եղավ 1956 թվականից նոր ստեղծվող Հեռուստատեսությունը արվեստի մակարդակի հասցնողը՝ առաջին գեղարվեստական ղեկավարն ու գլխավոր ռեժիսորը, ապա նաև` տնօրենը (1966-1971թթ.):

Մարատ Մարինոսյանը եղավ նորարար՝ մեծ գեղագետ ու արվեստի բոլոր բնագավառների փայլուն գիտակ, ում իրավամբ կարելի է ու պե՛տք է կոչել վերածննդի մարդ:

Նա ինքը հայ մշակույթի վերածնունդն էր՝ նոր իրողությունների պայմաններում: Եվ մնաց որպես մեծ ուսուցիչ՝ դառնալով չմարող կանթեղ իր՝ մարինոսյանական դպրոցն անցած արվեստագետների և նրանց համար, ովքեր դեռ նոր են գալու:

Մարատ Մարինոսյանն այն արվեստագետն էր, որի անունը կապված է Հայկական հեռուստատեսության ստեղծման, Հեռուստաթատրոնի զարգացման հետ:

Երևանի Թատերական ինստիտուտի առաջին շրջանավարտն էր Մարատ Մարինոսյանը՝ Վավիկ Վարդանյանի ղեկավարությամբ հնգամյա դասընթաց էր անցել:

Հետո Մայր թատրոնի մեծանուն ռեժիսորների՝ Արմեն Գուլակյանի, Վարդան Աճեմյանի հետ տարիների աշխատանքը նպաստելու էր, որ նա բեմադրեր շուրջ 120 ներկայացում թատրոնում, որոնց թվում են եղել Պուշկինի «Քարե հյուրը», Նար -Դոսի «Ես և նա»-ն, Լոպե դե Վեգայի «Պարտիզպանի շունը», «Աստծո կողմից մոռացված հողը», «Ծուռ հայելիների թագավորությունը», «Առանց անունները տալու» և, ի վերջո, Բրեխտի «Երեք գրոշանոց օպերան», որն այսօր համարվում է Մարատ Մարինոսյանի գեղագիտության գագաթնակետը։

Նաև հեռուստատեսությունում` Գրական-դրամատիկական խմբագրությունում բեմադրել է Շոլոխովի «Մարդու ճակատագիրը», Չարենցի «Լենին ու Ալին» հեռուստաներկայացումները, որոնք հեռարձակվել են կենդանի եթերով։

Եվ շատ այլ հեռուստաներկայացումներ:

Մարատ Մարինոսյանին ենք պարտական ռեժիսորական ու խմբագրական կադրերին պատրաստելու համար, ովքեր այսօր նրա դպրոցին արժանի հետևորդներ են:

Մարատ Մարինոսյանի կերպարն ու վիթխարի գործը մնաց հայ մշակույթի պատմության մեջ։

Մարինոսյանը Հեռուստատեսությունում և Հեռուստաթատրոնում ունեցավ անուրանալի դեր։

Նա մեծ նվիրյալ էր:

Հասմիկ ՊՈՂՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6758

Մեկնաբանություններ